Hos morfar.

Ligger i ett av gästhusen hemma hos morfar nu. Haft en mysig dag även om den inte var solig eller varm som gårdagen, men idag har det hunnits med bland annat ett besök till den lilla gulliga staden Örebro, satt upp krokar i taket åt Karin (hela taket är fullt med pynt, underbart!) och kikat på världens sötaste film. En bra söndag med andra ord!














De tre första bilderna är alltså deras vardagsrums tak, mycket fint pynt både saker från gamla resor men även nytt blandat med ikea fynd. Den fjärde bilden är en smått trött Moa i väntan på mat. Och de två sista är från introt till den söta filmen "Min vän Tottoro" åh se den, underbar var den. Det är nog den och "battle royal" som står högst i kurs på min lista (barnfilm och splatterfilm heh. men de är båda japanska? Kanske har något samband, men jag brukar inte gilla japanska grejer annars, skumt.)


Och jag saknar Ludwig så fruktansvärt, han är i Norge och jag är här hos morfar. Men på måndag eller tisdag är han min, min och åter min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0