Helgens bravader.

En händelserik helg, har inte hunnit/haft lust att blogga så får väll få ur mig allt nu istället. Har sovit hemma en natt av tre och haft en väldigt kul helg om inte annat. I fredags var jag, Ludwig och Timmy hemlma på middag och film hos Anna och Jocke, god mat, mysiga folk och rolig film fast mina ögon ville knappt vara uppe vid slutet av filmen. :P

På lördagen åkte vi hem till mig en snabbis för att byta kläder sen var det dags för fest hos Simon, eller just ja, vi flyttade hem till mig från Ludde i lördags med. Men sen var det fest, bara killar förutom jag, julia, anna och emma. Haha, en singeltjej på hela festen! Sen gick jag och Ludwig hem till hans pappas hus och somnade i Luddes älskade vattensäng efter lite film.

Söndagen spenderades dels sovandes och dels hemma hos Amanda, så mysigt att vara där och träffa min lilla fru. Men jag blir alltid så förvånad vem hon pratar med då hennes rumskompis också heter Moa. ;D


Söndagen var riktigt vårvarm och solig, mys!



Hade en klänning med både under och överkjol i lördags, fint fint!



Hemma hos Amanda bor numera även blyga lilla Killer Penny.



Så här söt är hon när hon väl vågar sig ut ur röret där hon satt mestadels av tiden så fort man kom i närheten av buren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0