Weekend.


Bakade underbara chokladkakor


Jag pussade på en söt vovve


Bilden som jag antagligen ska tatuera in på fredag, men med ett ankare istället för en snäcka på hatten


Vi åkte hem till Mikael där vi hittade den här


Sedan började han tatuera Ludwig


Att tatuera revbenen gjorde rejält ont enligt Ludwig


Rökpaus för att lindra smärtan, jag ser inte fram emot att tatuera revbenen


Och här har ni den färdiga svalan!


Och här är den han gjorde i fredags, det ska stå mor i mitten antagligen


Pojke


Flicka


Hittade skolfotot från ettan i gymnasiet, jag i rosa/lila hår och ludde med den svart/gula skinnjackan, kan inte säga att jag saknar ettan men saknar ändå hur vi såg ut!


Sen åkte vi hem till mig och till min söto katt


Hejdå lilla helg, vi syns om ett par dagar igen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0