Today im doing this.

Idag kommer jag känna mig som en bagare, först ska jag baka en citronmarängpaj och sedan ska jag baka ett grovt matbröd med nötter och frön. Låter det inte som perfekta fredags sysslor? Im hippy happy.

Gjorde ett personlighets test igår förresten, det skummaste som resultatet visade var att jag var både gladare och positivare än normalt OCH deppigare och negativare än de som var deprimerade. Hur går det ihop? Och ja det var inte ett nättest utan ett sådant läkarna gör ibland. Scary tyckte jag, men jag är nog väldigt mycket antingen eller. Bättre att ha dalar så att man kan ha extrema toppar istället för att det bara går plant hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Erika

usch då, hoppas du klarade dig utahn magsjuka.. inget jag önskar min värsta fiende+ att jag hade sådan magvärk! :/



Trevlig helg!

2010-03-19 @ 14:50:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0