Life.

Tycker att det är ganska roligt att man kan se så olika på livet. Vad går livet ut på och vid vilken tid ska man göra alla dessa "obligatoriska" livs uppgifterna? Såsom att gifta sig, skaffa barn, flytta till hus etc. Några av mina vänner anser att man ska vara med 1000killar innan man stadgar sig och även att ens sociala liv tar slut om man får barn. Medan några andra vänner anser att man ska gifta sig nu nu nu och samma sak med barn, de vill ha barn så fort det bara går.

Själv har jag tröttnat på att festande, visst att festa kan vara kul någon gång då och då, men det blir lite uttjatat med varje/varranan helg. Samma visa varje gång. Det är inte direkt något kreativt eller nyskapande. Nej, då väljer jag faktiskt mysiga hemmakvällar med fina vänner och bra filmer iställer för att ränna omkring stupfull inne i stan.

 

Så vilka åldrar tycker jag att man ska göra allt detta?

Barn: 20-24 år -      Jag vill ha barn när jag är ung, då är kroppen redo och man har energi att leka med                                  ungarna, karriär och plugg går att fixa senare, livet tar inte slut av barn.
Gifta sig: 23-30år -  Ung, men inte jätteung, ett bröllop kräver stor ekonomi.
Flytta ihop:             Nu!
Flytta till hus:          När man har råd.

WEDDING MARIAGE : The Lady and the Hat by Sebastien LABAN.


Kommentarer
Postat av: simone

Så otroligt fin bild! :)

2010-03-24 @ 11:32:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0