Fredags planer

Dagens fredagsplaner är inte så glamourösa, nämligen packa, packa och åter packa. För snart ska jag och mina kläder flytta hem till Ludwig, och förhoppningsvis så flyttar vi snart igen, fast då till en egen lägenhet.

För övrigt så insåg jag hur bra det är att jag inte är en pundare idag (förutom alla uppenbara andledningar såklart!) när jag var och tog blodprover, sjuksköterskan letade jättelänge efter mina vener i båda armarna, hittade dom inte men chansade på det lilla hon kände, men nej inget blod kom ut. Så jag fick gå till barncentralen och ta blodprov i fingret i rummet bredvid en skrikande bebis. Mina vuxenpoäng sjönk drastiskt där. Jag fick även ett plåster med små rosa elefanter på!


Kommentarer
Postat av: Malin

aw, elefantplåster <3

haha, det där fick mig att småfnissa.



svar; hemligheten är ute (och jag har redan grattat dig, aaaah, lite freaky nästan men ack vad jag hoppas att det går bra för dig) och du är nu tillagd på fäjsboken :)



och du är så otroligt jävla grym, vill bara att du ska veta det <3

2010-03-26 @ 19:48:12
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0