Tårta



Mums, ser den inte god ut? Min kära mor gjorde den igår, mums mums mums. Och min bror fick en kamera i present av familjen, det var lite kul när vi skulle köpa den och jag kommer in i butiken och ser att min mamma håller en förpackning med en baby rosa kamera i handen. Jag frågar henne om hon insett att det är en rosa kamera, och ja det har hon "men den passar väll Vidar?" Njaee. Jag vet inte riktigt om det känns rätt att ge en kille som fyller 25 en rosa kamera. Då kontrar min pappa med "den här då!?" och pekar på en likadan fast i baby blå färg. Men nej, jag övertalade dem att det INTE var okej, så det slutade med en snygg silvrig kamera som han var mycket glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0