Saturday night


Kvällen började med lådvin, film och tjöt hos Ludwig och Matte


Jag korade Homer till världens näst sötaste katt (han har ju till och med facebook, haha)


Drog vidare till Underjorden där jag träffade Aylar och alla trevliga folk, älskar att det är inträde + garderob + en gratis öl för bara 40-60:- (beroende på tid). Det tackar vi för.


Tack för en mycket rolig och mysig kväll! :)

 

 

Det var alldeles för kallt för att gå hem, så vad gör jag klockan 4 på natten i klackar? Jo jag springer, och tro inte att jag joggar lite lätt, har jag alkohol i kroppen sprinter jag snarare. Sen kommer  tanken "fan det här kommer göra ont!" och plötsligt ligger jag på marken med knän som svider och blöder lite lätt. Aj. Ändå somnade jag med ett leende. Fast det suger att du är i London nu Aylar, jag kommer sakna sönder mig.


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka härligt psykadeliskt sköna tavlor jag skymtar i bakgrunden på första bilden!

2010-01-25 @ 11:25:29
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0