Ny vecka nya beslut

Nu är det redan måndag, första måndagen detta året. Ska man ta vara på detta och vara sådär pretto och duktig på diverse sätt idag? En nyttighets dag? Åh jag längtar verkligen tills den 11 då mitt gymkort på haga badet börjar gälla. Här ska det kommas i form igen, visst att jag är smal men det betyder inte att jag är vältränad, för det är jag långt ifrån nu. Så nu ska jag bli lite starkare, lite smidigare och mycket snabbare hade jag tänkt.

Har jag sagt att jag hoppat av skolan förresten? Det var inte riktigt rätt utbildning för mig, kände det redan från början men man måste ju testa för att se om man kommer in i det, det gjorde jag inte. Men nu är jag några erfarenheter rikare vilket jag tackar och bockar för. Vad jag ska göra denna våren är oklart, men jag ska ta det lugnt och fokusera på vad jag vill med livet. Och njuta av livet. Först måste jag dock åka upp till Sunne, snacka klart med skolan, städa ur min stuga och flytta hem alla sakerna. Jag har saknat goa Göteborg, nu stannar jag här ett bra tag kan jag lova er.

Och snart blir det en ny design till bloggen, gjord av en jätteduktig tjej. Ni får se den snart. Jag gillar den starkt.


Bild från igår, mitt hår börjar äntligen bli hyffsat långt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0