Mat tävling

Vem skulle satsa pengar på att jag skulle vinna en ätar tävling? Inte jag i alla fall. Vi var alla överens om att jag skulle förlora först, men icke sa nicke. När tävlingen väl var igång och ett pris var satt (vinnaren får varsin drink av de andra två på nästa utekväll) då hade man något att satsa på ju. Jennifer lade sig ganska snabbt, efter 2 tallrikar, medan Tina och jag kämpade för att slå varandra. Hon fick i sig 4,5 tallrikar mat och jag 5,5 tallrikar mat. Visserligen nästan enbart grönsaker men jävlar vad ont det gjorde i min mage. Vi rullade inte ut, vi var för mätta för att ens kunna rulla. Nej, detta gör jag aldrig om, men jag vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0