Haga badet

Kan inte hitta min kamerasladd så ni får inte se hur underbart vackert det är utanför mitt hus idag, men jag kan lova att det är underbart fredags-vackert.

Nu ska jag kila iväg till bussen, åka in till hagabadet, dansa disco, bada pool, dricka smoothies och prata telefon med min prinsessa. Ljuva livet helt enkelt.

Hade tänkt visa ett par nya byxor med, men som sagt så hittar jag inte sladden till kameran vilket är lite surt. Och idag börjar månaden (yes jag vet att det inte är februari än, men den börjar ändå nu) då jag inte får handla något. Tog dock bort det med att inte få dricka, jag ska eventuellt till London och då känns det sisådär att ha ett sådant löfte (gäller visserligen att inte få handla heller, men jag får väll nypa mig själv i handen en eller två gånger när jag blir kär i något plagg).

Och ikväll blir det bio med Ludwig, "Its complicated" tänkte se snabba cash men den var fullbokad, samma med avatar. Ha en söt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0