Semlemånaden.

 

Februarimånad kan nog bli en pretty good månad, mycket roligt som händer här är ett axplock av allt fint:

 

  • Köpfrimånad och jag ska hålla det.
  • Fettisdagen, jag funderar på att baka små semlor med rosa grädde.
  • London baby, träffa älskade Aylar igen, dricka drinkar och skratta med vänner.
  • Alla hjärtans dag, frågan är om jag är i London då eller i Göteborg.
  • Träna bikramyoga och dansa rumpan av mig tills mitt hagabad kort tar slut.
  • Åka skridskor, göra snöänglar, gå på isen och hoppa runt i snön.
  • Ev. åka till hallsberg och hälsa på min söta morfar.
  • Gå på vodoo utställning och bli skrämd.

Kommentarer
Postat av: Gud.

Det verkar lovande! ;D

2010-02-01 @ 16:17:45
Postat av: aylar

mois var I london 14 februari!!! :)

2010-02-02 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0