Hipp hipp hurra.


Uffe drack en pimpad födelsedagsöl för att starta det hela.


Satt och hade en hel del samtal och fniss med Josefin, fint.


Försökte supa ner Ajdin i treman, han försökte nog detsamma mot mig tror jag. Lyckades jag?
Dont know.


Odd fick ett helt bildspel för sig själv, värt.


Jag och Fredrik hittade en söt babar. Alla borde få ha en liten babar.



Mycket trevlig fest, vet inte om det kom riktigt 70-80 pers som det skulle, men mycket folk var det hur som helst och som sagt riktigt kul. Pratade med söta folk, drack äppelkaka (med andra ord varm&kall) som jag även bjöd till de flesta runt omkring mig. Kvällen slutade med att vi följde söta Cornelia till centralen, stackarn skulle ända till Vänersborg - helt ensam. Aw. Sedan blev vi halvt bitna av en jätte söt amster hund som var en bebis. Bra avslut på kvällen helt enkelt. Lyckad fredag. Och grattis än en gång till Mathias och Uffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0