Friday I´m in love.

Dreamer by Lissy Elle.
Bildkälla

 

Jag tror nästan att jag var en fixare i mitt förra liv, en något klantig sådan. Men vill man ha något gjort så får man göra det själv har jag insett. Nu är mitt rum aningens mer ordnat kaos, precis som jag vill ha det. Och jag har gardiner i rummet för första gången sedan jag flyttade in för 2 eller 3 år sedan. Jag insåg även att jag hade inte mindre än 15 sommarjackor liggandes i mitt rum, inte konstigt att jag inte får plats med någonting då.

Och idag är det fredag, hur fint är inte det? Kommer inte uppdatera förrän på söndag kväll eller måndag men då kommer det antagligen en bild bomb från helgen. Ha en söt helg.

 


Kommentarer
Postat av: amanda

hej vännen. jag önskar jag kunde säga att det är bra. men dessvärre inte. idag fick jag reda på att jag inte kommer att få förlängt på dagvården. varje period är ju som sagt 4 v och en behandling brukar ligga på 12 v. jag har knappt gått upp ett halvt kilo på tre veckor och det är tydligen inte tillräckligt. de säger att det skulle vara orättvist att låta mig gå hos dem och inte nå det viktigaste målet (viktuppgång) de vill att jag lägger in mig på sluten, men jag vill inte. känns som världen just rasat samman, all min trygghet togs ifrån mig på en halv sekund. det är för jävligt. jag mår piss och vet inte hur detta ska sluta. många varma kramar.

2010-02-08 @ 16:49:40
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0