Underbara liv.

Jag vet inte när jag var så här positiv sist, den senaste tiden har bara varit helt fantastisk konstigt nog då jag saknar 2 personer väldigt mycket den ena är långt borta i London och den andra är en väldigt söt tjej som det strulat sig med men som ändå betyder himmel och jord för mig.

Hur som helst så kom jag på det nyss att varför sitta och grubbla över världens alla problem när man kan dansa bort dom i en söt klänning? Idag är det påskafton, Mikaels födelsedag och lördag. Nog ska det firas alltid, kanske inte nödvändigtsvis med alkohol men med glädje, vänner och så ska jag nog inviga ett av de nya vårskorna. Åh så underbart. Solen skiner ute och jag mumsar på chili choklad. Och så har jag nog världens underbaraste pojk som pussar mig alldeles glad.

Och om mindre än 2 månader sitter vi i vår nya lägenhet, solbrända(?) och med stora leenden. Och om lite mer än 2 månader så jobbar jag rumpan av mig på marstrand samtidigt som jag kikar ut på det stora vida havet. Yes I think I like my life. Bara en viss person kom tillbaka in i mitt liv, då hade det varit komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0