Sunday suprise.

Söndag igen, härligt, och om en vecka är det heaven hack där jag ska volontärjobba, jag kommer antagligen vara den enda på hela lanet som inte är intresserad eller spelar datorspel alls. Jag kan knappt gå med gubbarna om det är 3D spel, haha. Men det är några polare som har hand om och har startat det så klart man vill hjälpa till och vara där och umgås. Men hur jag ska se hur någon fuskar (det skulle man göra som vakt) har jag svårt att förstå, jag vet ju knappt vad spelen går ut på. Men det löser sig.

Dagen till ära ska jag och Ludde städa upp i vårat lilla fågelbo och sedan dra oss hem till Matte skulle jag tro. Film och söndag är den perfekta kombon.


Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :)

allt bra med dig? :)

2010-04-04 @ 16:47:50
URL: http://johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0