Goodmorning sunshine.

Hade en jättemysig dag igår, sov även hemma hos mina föräldrar för första gången sen jag flyttade, i mitt gamla barndomsrum (som numera är gästrum) dessutom vilket kändes som att jag var 5år igen, haha.

Idag ska jag in till stan, förhoppningsvis träffa Tatti och gå runt i affärer, känner att jag också måste bidra med något nytt till lägenheten. Jag har i och för sig massor av köksprylar som vi ska ha och kuddar, plädar etc. men nu har Ludwig köpt så otroligt mycket att jag också måste köpa något litet åtminstone. Så jag ska köpa pacman duschdraperi, badrumsmatta och tvålkopp till vårat spel badrum. Kommer ha en 7tums tv på väggen och spelkonsoler. Den andra toaletten ska däremot inte ha något sådant. ;)




Nu ska jag fortsätta pussa på lilla Grolle en stund hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0