VG!

Glädjen sprider sig i kroppen, ett G på min allra första tenta, eller på ena delen av den allra första tentan, min lärare valde att gå på sin magkänsla, hon skrev bland annat att "I feel that you have taken things to heart throughout the course, and you´ve actively worked on improving your vocabulary skills and your flow of English". Tack snälla fröken, jag blev mycket överraskad och glad över att du gav mig VG, att få högsta betyget trodde jag aldrig.

Våran grupp kom sist på en frågelek som följt kursen ut, men vad fick vi då på sluttampen, jo vi fick något mycket gott, vi fick ett booby price (jumbo pris/tröst pris) i form av choklad, vilken trevlig överraskning, jag visste inte att det lönade sig att komma sist.


Ett hoppa av rus och lycka skulle inte sitta dumt nu,
istället blir det te, tidningar, plugg och tända lakrits ljus (som förövrigt brände min hand fördärvad igår, men det luktade åtminstone gott om den, man får nöja sig med det lilla i livet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0