Upp

Var och såg Upp igår med lite vänner, ursöt film, väldigt pluttig snuttig. Jag gillade den verkligen, men bio i Sunne var en upplevelse i sig, bio salongen ser ut som en slags kyrka med målningar på väggarna och stolar lika mjuka som soffor (man kunde även hämta kuddar, haha). Men en nackdel fanns det, och det var att vi hade sett fram emot att se en 3D film (äntligen!), men det var ingen 3D film för oss här i Sunne, tjejen jag frågade vart man hittade glasögonen tittade konstigt på mig och förklarade att det inte var 3D, gissa om min besvikelse. Men helt klart en sevärd film oavsett!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har också sett filmen, den är riktigt bra och det var stunder då jag verkligen var så inne i filmen haha och sorgliga stunder också :)

2009-11-24 @ 13:54:33
URL: http://coonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0