Svininfluensan

Är ni rädda för svininfluensan? Jag har inte varit det tills jag såg vart i Sverige som svininfluensan är värst, nämligen här i värmland, och vilket län kommer på andra plats? Jo Västra götaland! De två län jag vistas i, men jag ska inte ta vaccinet ändå, jag tycker att biverkningarna är för skumma och litar inte på ett vaccin som blev kvar i Tyskland på grund av "bristande kvalité" nej tack. Inte har jag haft influensa sen jag var under 5 år gammal dessutom, så jag tror (lite smått naivt, vad vet jag) inte att jag ens kommer att bli sjuk. Och blir jag sjuk så är det bara att stanna hemma, bunkra upp med bra filmer och glass. Inte blir det värre än så tror jag.


Bild lånad från aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0