Sjuk

Jag är sjuk, hostar och mår dåligt, svininfluensan har jag däremot inte, men nu har min klass och skola vaccinerat sig vilket bidragit till att väldigt många ligger hemma i svininfluensan, och en del av dem går till skolan trots allt. Det skrämmer mig ganska mycket, för det betyder att det är stor risk att jag blir smittad, och det vill jag verkligen inte. Har ni haft svininfluensan och hur var det?


Fick för övrigt ett mail från lagerhause igår om att deras hemsida är förnyad, och jag kan inte annat än att hålla med, den är förnyad och förbättrad, nu kan man se lite mer av deras produkter, jag älskar lagerhause helt klart. Och här får ni ett axplock av vad jag skulle vilja ha därifrån nu.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0