Taxi möte

Kom till Sunne och det enda som var i mina tankar var att komma hem och sova bort allt ont i kroppen, ser taxin som står och väntar (hade stor resväska + faktumet att jag är sjuk, inte värt att gå då) så jag går fram och taxi chaffören frågar om det är okej att dela taxi eftersom det är fler som beställt taxi. Så jag hamnar i samma taxi med en snubbe som jag trodde gick på skolan, han såg så grafisk ut på något sätt, och ja inte gick han på skolan direkt, däremot ska han hålla hel dags föreläsningen som jag skulle gått på imorgon (om jag var frisk) och är även en av mina lärare. Men han verkade väldigt trevlig så det blir nog bara bra, även han var författare och typograf. Roligt med lärare som är mer än bara lärare, lärare som verkligen vet vad de pratar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0