sick kcis

Har varit sjuk i 5 dagar hittils, så tänkte göra en liten lista på saker jag lärt mig denna veckan, enjoy!

  • Att blåbär är hur gott som helst, har ätit flera deceliter varje dag.
  • Att huvudvärk är djävulens påfund.
  • Att det är svårt att diska när man knappt orkar stå upp.
  • Att det är väldigt skönt att ha det tyst ibland.
  • Att det är väldigt tråkigt att vara ensam för länge.
  • Att jag inte tagit ett enda litet steg utanför dörren på 5 dagar
  • Att boken jag läser är väldigt bra.
  • Att jag köpte mig en kamera.
  • Att jag var nära på att boka en resa till London till baby and me.
  • Att jag fått panik över att jag kommer komma efter i skolan.
  • Att jag ogillar att det är inlämningsdax och redovisningar på onsdag.
  • Att min le creuset inte alls var så bra som jag hade hoppats.
  • Att jag bara lyckats göra tortilla mat hela veckan, allt annat har varit för ansträngande.
  • Att jag har världens bästa hyresvärdar som handlar mat åt mig.
  • Att min pappa också blev sjuk.
  • Att det inte är lång tid kvar till jullov och alla nära och kära.
  • Att jag behöver, ja behöver!, en katt.
  • Att det är väldigt trist att kolla på tv dagarna i ända.
  • Att jag saknar att gå en promenad, dansa och hoppa runt.
  • Att jag inte ens packat upp från sist jag var hemma, och nu måste packa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0