Mörkare

I´ve gone dark, so dark. Jag lyssnade på Aylar till slut, så nu är mitt hår mörk brunt, det känns fortfarande väldigt ovant men ändå kul, jag gillar det. Men jag fick en chock först för när det är blött är det nästintill kolsvart, haha. Och jag vet att jag är sjuk ofta, men nu är jag dödsjuk, jag har funderat på vad det kan vara och kommit fram till lite olika saker bland annat: Halsfluss, öroninflammation och svininfluensa. Frågan är vad det är egentligen, för jag har feber, uppsvälld hals (och wisky röst), ont i öronen, huvudvärk och snurrigt huvud. Och så är hela kroppen slut som om jag hade tränat i flera timmar i sträck. Det är inte kul direkt. Någon som har något knep att bli frisk snabbt? Jag har druckit hemmagjord juice i stora mängder, det borde vara rätt bra kan jag tänka mig.


Det blev rätt mörkt som sagt, men sedan är jag extra blek eftersom jag är sjuk antar jag. Äsch jag gillar att vara blek, det är bra mycket snyggare än att vara orange. ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan :) Fin bild och fin hårfärg. Passar dig jätte bra :)

Mysigt blogg har du oxå. ska fortsätta att läsa den..

:)

2009-12-07 @ 11:32:28
URL: http://mliochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0