Frossa

Vaknade mitt i natten och skakade som ett litet ensamt löv trots mina två täcken i sängen, snacka om att känna sig liten och hjälplös. Tog på mig varma kläder, tände i öppna spisen och kokade en kopp te. Sedan vaknade jag inte av kyla längre utan bara av min hals, det känns som att den kan sluta andas när som helst. Känns väldigt dumt. Så idag blir det till att stanna hemma från skolan, och bara sova, sova och åter sova. Möjligen hinner jag läsa lite i min nya bok. Hittils är den väldigt rolig och bra, köpte den på engelska för att få ut det mesta av den (översättningar brukar bli ganska taffliga, nej kan man läsa på författarens språk bör man göra det!)

http://betthisisoriginalreviews.files.wordpress.com/2009/05/this-charming-man-cover.jpg

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0