Today im doing this

Har två saker inplanerat för idag, det ena är att hämta ut ett par skor som jag lagt undan på Monki som jag är helt kär i, och snart får jag inte handla något på en hel månad så jag måste passa på nu, haha.

Det andra är något helt underbart, jag ska dansa! På hagabadet så jag har egentligen ingen som helst aning om vad de anser är dans men jag håller båda tummarna för att det inte är som vanliga gym, utan att det snarare är som på dansskolor med mer teknik och inte så cheesy. Har bokat in dans hos dom till fredag med, men då är det disco (och jag hoppas som en galning att det är riktig disco dom menar). Jag börjar sakta men säkert inse att jag nog borde börja dansa igen, i alla fall en gång i veckan.




Jag för ca 2 år sedan, i discotävlingskläderna. Jag saknar att dansa disco helt klart.


Kommentarer
Postat av: Clara

svar: ja, jag menade tåskor, är jättesugen på att köpa det..



Jaa, det är rätt dyrt, ungefär 2000 kr per kurs på två månader.. Jag har alltså lagt ner ungefär 12000 kronor på det.. oj! hade aldrig räknat på det!

2010-01-27 @ 11:14:53
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har alltid med massa roligheter på min blogg! Kanske är det du som vinner presentkort på 1000 kronor i en valfri affär. Om du vill vinna borde du ta chansen på 1000 lätt vunna pengar. Hoppas du är med och tävlar!

Följ gärna mig på bloglovin då garanterar jag att du inte missar min härliga veckotävlingar!



Kram / Sandra

2010-01-27 @ 23:20:31
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

snygg bild!!!!! =D

2010-01-28 @ 09:38:59
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0