Katter botar allt!


Här har ni mig idag, osminkad med fett hår i myskläder och en katt i famnen.

 

Jag har hittat botemedlet för alla världens problem, det stavas katter. Jag är visserligen övertygad om att en apa hade botat mig lika mycket den med. Jag vill ha en apa, helst idag, helst nu på en gång. Men jag börjar redan känna mig aningens piggare än förut, och hur kommer det sig kanske ni där ute i stora vida världen undrar nu? Gos med världens sötaste katt är svaret. Så nu behöver ni inte surpla te när ni är sjuka längre. Eller inte enbart i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Svar: Åh vad skönt :)



Idag blir det bio. Snabba Cash :)

2010-01-17 @ 16:55:33
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ås irriterande :P hur såvrt kan det vara att lyssna egentligen ? :O haha

2010-01-17 @ 16:56:53
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0