Up in the air.



Jag saknar känslan att flyga, att vara påväg någonstans full av förväntan, hopp och glädje. Känna hur planet åker ner i luftgropar så att man hoppar till och fnittrar glatt, gratis bergochdalbana.

Jag saknar att shoppa på taxfreen och glömma bort hur mycket vad är värt, med inställningen "allt är billigt".

Jag saknar att titta ut ur flygplansfönstret och se moln, moln och åter moln. Det ser nästan så vackert ut att man inte skulle bli förvånad om det dök upp en ängel eller ett fantasidjur.

Jag saknar att lyfta och landa, ljudet är högt, det slår i öronen och magen går up side down av glädjehopp. Ljuva känsla.

Jag saknar en väldigt söt vän i London. Och jag längtar röven av mig tills jag träffar henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0