Vuxenpoäng.

Oj oj oj, ni anar inte hur glad jag är idag, i förrgår fixade vi en hyresrätt och igår fixade jag jobb till sommaren!

Lägeheten ligger i gårdsten i ett fint kvarter, det är inget miljonprojekt utan ett hus med 3 våningar. En 3a på 80kvm som jag och Ludwig ska dela på. Jättefin och har dessutom 2 balkonger och 2 toaletter varav ett är med dush/badkar. Den ligger granne med eko huset som är nytt i gårdsten. En väldigt vuxen lägenhet, det bodde knappt några unga där tydligen, dom vi hyr den av är däremot 21 och 24 och ska på volontärresa till Indien i minst 1 år.

Jobbet är på en mataffär på marstrand som ser jätte söt ut, på ett gammeldags sätt, som om man skjutsats 50 år tillbaka i tiden, passar perfekt ute på en ö. Mina arbetsuppgifter är antingen charken där de gör mackor, mat, bullar etc. eller så ska jag vara kassörska. Jag är den enda som dom faktiskt gett jobbet till direkt, de andra drar dom ur en hög (av deras cvn) med de dom tyckte mest om. Så jag är hur glad som helst!


Köket i den nya lägenheten.


Tänk att ha denna utsikten på jobbet, lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0