H&M



Jag har satt shoppingförbud på mig själv när det gäller kläder, skor, väskor och smycken fram tills nyår, och det är mycket svårare än jag trodde, jag börjar inse hur mycket jag spontan shoppar, det är inte bra alls. Och lagom till mitt shoppingförbud så ramlade det ner en ny H&M katalog (vår kollektionen, på hösten herregud!), och jag beställde det som är på bilden, MEN, det kommer inte hem till mig förrän i Januari och jag betalar det inte förrän dess heller. Dessutom har jag tänkt till extra mycket denna gången, business kläder kan behövas och dessa är både riktigt snygga och kavajen, byxorna och västen är delvis i ull, med andra ord varma och goa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0