What if I could walk again?


Bild från 2005

 

 

Still sick. Hur länge ska denna influensan ha mig i sitt grepp? Jag som har inlämningar som närmar sig med stora steg. På onsdag ska jag lämna in diverse uppgifter och dessutom stå och presentera min design idé för vin kollektionerna. Nervös? Nja, jag gillar faktiskt att prata inför folk det gör jag, men jag är inte förberedd. Har legat nerbäddad i sängen i flera dagar, visst har jag börjat pilla med det ändå, men det tar för mycket kraft. Jag hoppas innerligt att jag blir frisk till på måndag, jag tog det som en självklarhet förut men nu börjar mina tvivel poppa upp, jag har fortfarande feber. Det här är inte rättvist!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

de långsiktiga biverkningarna har ju inte skrivits av någon läkemedelkunnig.. till störst del bara media som "sprider ut det", hatar sånt.. och då jobbar jag ändå inom media själv haha

2009-12-12 @ 12:05:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: HANNAH

Fy vad tråkigt.. krya på dig!

2009-12-12 @ 16:55:28
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0