(Oh My God! Mouse Trap)

mondieu1
Design: Sarah Déry

 

Haha, ska man skratta eller gråta? Vad det är, jo det är ett student arbete av en elev i Canada som ville ha en förpackning eller ett enklare sätt att få bort mössen efter att de gått i fällan. Så varför inte begrava de små liven i en liten lik kista? Musfällan är med andra ord en botten till kistan. Det påpekas även att inga djur blivit skadade i proccesen av denna förpackning. (Men det kommer bli, right?)

Skulle ni köpa en sådan här eller inte? Jag skulle nog tänka mig att skaffa en sådan om jag mot för modan skaffade ett litet gnag djur och det sedan dog, man ska begrava sina små djur väl!


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: står i inläget när jag ska skriva, hihi :)

2009-12-11 @ 14:19:16
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: esmeralda

tack så mycket

2009-12-11 @ 14:33:12
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0