Le Creuset

Le Creuset Hjärtramekin med lock 0,25 l Röd
169:- (Ramekin 0.25liter)

Le Creuset Mortel 2 delar 0,3l Stengods Röd
229:- (Mortel)

Le Creuset Fondue Set Compact Röd
1289:- (Fondue set)

Le Creuset Blandskål 4,4l Röd
429:- (Blandskål 4.4liter)

Le Creuset Kastrull 18 cm 1,8L Vulkan

995:- (Kastrull 1,8liter)

 

Jag är nog lite av en nörd, en matlagningsnörd och mitt favoritmärke all time är le creuset, speciellt i färgerna vulkan och röd. De kan tyckas onödigt dyra men de håller hela livet och går att använda till det mesta, plus att de är så otroligt fina. Hittils har jag bara 2 formar och en grillpanna, men det blir mer, jag lovar! Är nog mest kär i hjärt remakinen (den längst upp) just nu, är lite rädd att det är en tillfällig vara dessutom, det fanns nämligen en hjärtformad gryta i somras som jag inte hittade på hemsidan nu (är inne på bagaren och kocken och kollar) och det hade varit synd om inte de små hjärtanen kunde få bo hemma hos mig, då hade det blivit choklad desserter i dem, och även en plats till goda nötter.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0