Kidnappad av mig själv

Nu är jag mer än trött på att ha denna dumma svininfluensa, det känns rätt skumt att det inte blivit bättre alls sedan jag blev sjuk i söndags. Huvudet värker som bara den (har bara huvudvärk om jag är sjuk och febrig), har feber, ont i halsen, ont i kroppen, snuvig, mår illa och är allmänt trött och yr. Första gången man har influensa, kanske bara är lite vek, vad vet jag?

Imorgon får jag hem mat i alla fall, äter blåbär och frysta smultron tills jag storknar just nu. Men mina snälla hyresvärdar/grannar ska iväg och handla mat åt mig imorgon, riktigt snällt. I need food!

Tredje dagen som jag inte tagit ett enda litet steg utanför min stuga, känns som en blandning av kidnappning och slacker liv, tänk vad underbart det hade varit om man hade någon mer här, då hade det varit lite roligare i alla fall. Tänk er att istället för att ligga ensam i sängen hela dagen, kunna mysa i soffan, ha ett helt film/tv serie maraton, plus glass och gottigt. Nog hade det suttit bra nu, men jag får kolla på happy gilmore ikväll som tröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0