Gris sjukan

Ringde sjukvårdsupplysningen och pratade med dem, jag mår fortfarande otroligt dåligt, och de tror att jag har svininfluensan. Hur ska jag klara mig alldels själv? Det är både bra och dåligt att bo själv i en sådan situation, bra för att jag inte smittar någon annan (man ska hålla sig isolerad i en vecka) och dåligt för att jag behöver ha någon som jag kan vara gnällig på och som kan göra mig juice (mamma, din juice var jätte god men nu vill jag bara ha mer, mer, mer!). Mamma och pappa är i Danmark på klimatmöterna så jag får helt enkelt ringa dom när de kommer hem igen. Jag dör väll ändå inte av lite svininfluensa, dessutom är det bara 15 personer i Sverige som dött i svininfluensa och av dom 15 var 12personer i riskgrupp, så nja jag tror jag överlever.

Om inte annat så hoppas jag att mina cravings efter blåbär gör mig friskare, jag har redan ätit 2 små muggar med frusna blåbär (är galen i bär så min frys är full av dem).



Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga att du har en jäkligt nice design på bloggen:)

2009-12-08 @ 15:30:16
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!! :) du har ju själv jättefin hy! och sjukt söta ögon!

2009-12-08 @ 16:08:06
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0